CRM – system wspomagający procedury zarządzania kontaktami z klientami

Autor: Michał Gumowski

CRM – system wspomagający procedury zarządzania kontaktami z klientami

XXI wiek a Ty dalej zapisujesz sobie wszystko w notatniku/zeszycie? Informacje o klientach, terminy spotkań, ważne uwagi i zalecenia, stany magazynowe, wysyłki towarów? Klasyczny kalendarz i notatnik ma swój nieodparty urok ale w przypadku wzrostu ilości klientów i zamówień niestety staje się nie efektywny. Na przeciw temu wychodzą programy typu CRM – Customer Relationship Management, czyli systemy informatyczne odpowiedzialne za prawidłowa obsługę klienta, które pozwolą w znacznym stopniu odciążyć Cię w Twojej codziennej pracy.

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

  • czym są programy CRM i z czego się składają
  • jakie korzyści da Ci korzystanie z tego typu systemów,
  • jak dokonac właściwego wybory systemu CRM,
  • jakie moduły CRM wykorzystywać,
  • jak w praktyce łączyć funkcjonalności CRM z codzienną praca,
Aby zapisać się na szkolenie,
skontaktuj się z nami:

Tel.: 89 527 49 44

lub wypełnij formularz zgłoszenia:




    EGIDA Michał Gumowski
    Ul. Pieniężnego 18B/206,
    10-006 Olsztyn,
    NIP: 5782889035

    tel.: 668 360 878

    e-mail: biuro@egidaszkolenia.pl