Skuteczne metody pozyskiwania i utrzymania nowych Klientów oraz cross selling i up selling.

Autor: Michał Gumowski

Skuteczne metody pozyskiwania i utrzymania nowych Klientów oraz cross selling i up selling.

W branży handlowej trzeba nieustannie sprzedawać swoje usługi nowym klientom. Dbanie o już pozyskanych klientów jest bardzo ważne, ale jeszcze istotniejsze jest pozyskiwanie nowych.  Na zajęciach uczestnik szkolenia uzyska informację na temat poniższych zagadnień :

 

1. Określenie profilu poszukiwanego Klienta.
2. Omówienie najskuteczniejszych metod pozyskania Klienta.
3. Selekcja posiadanej bazy kontaktów.
4. Zasady prowadzenia „kartoteki Klienta”.
5. Co warto wiedzieć o swoich potencjalnych nabywcach.
6. Pozyskanie Klienta – pierwszy kontakt.
7. Skuteczne metody obsługi posprzedażowej.
8. Cross selling i up selling – co to jest i czy warto stosować.

 

Szkolenie zapewni wiedzę praktyczną i merytoryczną w zakresie kompleksowej obsługi klienta.

Aby zapisać się na szkolenie,
skontaktuj się z nami:

Tel.: 89 527 49 44

lub wypełnij formularz zgłoszenia:




    EGIDA Michał Gumowski
    Ul. Pieniężnego 18B/206,
    10-006 Olsztyn,
    NIP: 5782889035

    tel.: 668 360 878

    e-mail: biuro@egidaszkolenia.pl