Autor: Michał Gumowski
W branży handlowej trzeba nieustannie sprzedawać swoje usługi nowym klientom. Dbanie o już pozyskanych klientów jest bardzo ważne, ale jeszcze istotniejsze jest pozyskiwanie nowych. Na zajęciach uczestnik szkolenia uzyska informację na temat poniższych zagadnień :
1. Określenie profilu poszukiwanego Klienta.
2. Omówienie najskuteczniejszych metod pozyskania Klienta.
3. Selekcja posiadanej bazy kontaktów.
4. Zasady prowadzenia „kartoteki Klienta”.
5. Co warto wiedzieć o swoich potencjalnych nabywcach.
6. Pozyskanie Klienta – pierwszy kontakt.
7. Skuteczne metody obsługi posprzedażowej.
8. Cross selling i up selling – co to jest i czy warto stosować.
Szkolenie zapewni wiedzę praktyczną i merytoryczną w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
lub wypełnij formularz zgłoszenia:
EGIDA Michał Gumowski
Ul. Pieniężnego 18B/206,
10-006 Olsztyn,
NIP: 5782889035
e-mail: biuro@egidaszkolenia.pl