Techniki budowania relacji z klientem emocjonalnym i praktyczne zasady przyciągania jego uwagi.

Autor: Michał Gumowski

Techniki budowania relacji z klientem emocjonalnym i praktyczne zasady przyciągania jego uwagi.

Podczas szkolenia uczestnik dowie się, jak prowadzić rozmowę z klientem emocjonalnym, aby ten czuł się komfortowo oraz aby zaufał uczestnikowi podczas rozmowy handlowej. Nauczy się konkretnych technik budowania relacji z emocjonalnym klientem. Dowie się, jak za pomocą adekwatnych technik do psychiki emocjonalnego klienta ciekawie przekazywać informacje oraz skłonić do zakupu swojej usługi/towaru. Pozna strukturę skutecznej Techniki sprzedaży na „bratnią duszę” oraz nauczy się technik pokrewnych wykorzystywanych w sprzedaży dla emocjonalnych klientów.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił zastosować niezbędne techniki do budowania relacji z klientem emocjonalnym tj.

  • zaawansowany small talk,
  • dowartościowanie,
  • modulację głosu, „bratnią duszę”,
  • będzie umiał przygotować własne techniki negocjacyjne w oparciu o skuteczne techniki sprzedaży dla klientów emocjonalnych.
Aby zapisać się na szkolenie,
skontaktuj się z nami:

Tel.: 89 527 49 44

lub wypełnij formularz zgłoszenia:




    EGIDA Michał Gumowski
    Ul. Pieniężnego 18B/206,
    10-006 Olsztyn,
    NIP: 5782889035

    tel.: 668 360 878

    e-mail: biuro@egidaszkolenia.pl