Autor: Michał Gumowski
Podczas szkolenia uczestnik dowie się, jak prowadzić rozmowę z klientem emocjonalnym, aby ten czuł się komfortowo oraz aby zaufał uczestnikowi podczas rozmowy handlowej. Nauczy się konkretnych technik budowania relacji z emocjonalnym klientem. Dowie się, jak za pomocą adekwatnych technik do psychiki emocjonalnego klienta ciekawie przekazywać informacje oraz skłonić do zakupu swojej usługi/towaru. Pozna strukturę skutecznej Techniki sprzedaży na „bratnią duszę” oraz nauczy się technik pokrewnych wykorzystywanych w sprzedaży dla emocjonalnych klientów.
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił zastosować niezbędne techniki do budowania relacji z klientem emocjonalnym tj.
lub wypełnij formularz zgłoszenia:
EGIDA Michał Gumowski
Ul. Pieniężnego 18B/206,
10-006 Olsztyn,
NIP: 5782889035
e-mail: biuro@egidaszkolenia.pl